Monday, March 14, 2011

3RD PUTRAJAYA INTERNATIONAL HOT AIR BALLOON FIESTA 2011

Assalammualaikum wbt... hari Isnin yang bahagia sebab dapat bersama-sama ngan mak & abah yang datang jauh dari Kelantan.. rindu!!! gembira dapat tengok, salam cium tangan mereka~ Alhamdulillah... 15 Mac 2011 diorang akan berangkat ke Tanah Arab untuk buat umrah ngan jalan2 pusing Asia Barat.. (^^- tahun depan bawak anak abah ni ya...hehehe

aa.. nak cerita pasal
3RD PUTRAJAYA INTERNATIONAL HOT AIR BALLOON FIESTA 2011



 jom2 pakat ramai-ramai datang tengok Belon Udara Panas yang besar2!!! boleh naik & menikmati seluruh Putrajaya..dapat tengok Fireworks!!! Tahun lepas selama 15 mins yang sangat thrill sebab first time tengok heheheheh.....yang ada DSLR bley masuk pertandingan, yang ada anak boleh masuk pelbagai pertandingan...jadi??  macam2 ada.. jom ke SANA!!!

 17 March until 2o March 2011
 New Millennium Monument, Precinct 2, Putrajaya.





p/s : nak tahu lebih lanjut?? sila klik SINI

6 comments:

wa khairul onggon said...

Sepanjang hayat, saya x penah mari tgk lagi.. hehehe.. Makasih kerana share :)

Citarasa Rinduan said...

bestnya....
kak sukalah awak syer dgn gamabr yang menarik....

sicomot-comel said...

pergh..
bestnyeeeeeeeeeeeee ^^

nak pergi tp gerenti xdpt punye lah :(

senyumSOYA said...

wa khairul onggon
dtg bawak DSLR..huhuhu..best sgt!!

Citarasa Rinduan ~
heheh.. maceh akak...heheh.. baru2 nak belajar...jom p pesta belon!!! hehehe

SCC~
xpa2~ t belon tu singgah kat tempat SCC k~ =^^=

Sekamar Rindu said...

salam...

selalu tengok dalam tv saja...



*folo ur blog..

fieha said...

bestnye..bila la dapat pg agaknya..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...