Friday, April 15, 2011

:: yeay!! dapat balik tengok anak..... ::


Assalamualaikum wbt... jap lagi dapat balik!! waa..rindunya nak jumpa anak saya tu..sangat2 rindu!!tunggu tau....nanti kita dapat makan sama-sama, main sama-sama..senyum sama-sama..tido sama-sama...
hepi sangat2!! harap2 weekend ni weekend yang paling bemakna.. pas ni nak final..nak mintak restu mak abah..doa-doakan anak dorg ni boleh jawab dengan tenang..amik mood sebelum exam jumpa kelurga terchenta~ i LOVE my FAMILY~ (^^~


jumpa dak ni la...dah 4 bulan 3 hari~ heheheh


p/s : " Ya ALLAH, kau kurniakan lah kebahagian dihati ku, dihati keluarga ku. Ya ALLAH, kau jadikan lah keluargaku keluarga yang dirahmatiMU..aminn" :



8 comments:

bersama kak Es said...

senyum nye meruntun jiwa...chumelll

Puan Kutu said...

ala comelnya..soya kena tag ngan akk tau.dtg rumah tgok..

mOoN said...

comelnya... :)

Syiqin Hamedi said...

terserlah kecomelannya ^___^

umUMRA said...

comel ikut maknye..hehe

senyumSOYA said...

heheheh...ni actly anak sedara ja...bukan anak sendiri..hehehe..

blom kawen lagi tau..

(^^~ takot plak tersalah faham..heheheh

AkuBiomed said...

Salam perkenalan. Pertamakali singgah disini. Comel baby dalam gambar. Anak saya sudah pun 5 bulan

fadhdeela said...

comeynyer dia senyum!!!

Meh sini: Saida (Akak Ct Nurhaliza) Ada Teman Lelaki??!!

sini jugak: Salih Yaakob Nak Kahwin 4??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...