Friday, April 08, 2011

:: masak x sedap ::





Assalamualaikum wbt..

kata kawan..

"masak tak sedap xpa, janji x hangus.. tak reti masak xpa, boleh belajar...
janji masak..hati kena ikhlas..
tak nak mandrem-mandrem, bomoh-bomoh"


gelak guling2 ak time kawan sorang ni bgy mesej ni...thank you so much!!
kawan yang sgt berfalsafah..hiihih(^^~
sekian, wassalam..


p/s : dicop & diluluskan oleh tuan punya ayat~




6 comments:

saya YANA said...

ringkasnya.. heheh.. betul.. kalau tak reti bole belajar.. nnt pandai la..

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

masak itu seperti bt experiment....
ihiks

ke blogku

hanim azhari said...

haha betul2 aslkn ikhlas

Schubert Serenade said...

mak slalu ckp kat i, "kkak kan perempuan mana boleh xrety masak???"

tapi bagi aku, aku setuju je statement kt ats ni..haha:p

Fizalinolie said...

Betul tu... Tak pandai masak takpe... Yang penting ada kemahuan utk belajar. Jgn jer tak pandai masak terus tak nak belajar.. heee. Nanti sapa yang susah.. Dah kawin alamat kena marah slalu ngan suami... Tak gitu?

Novelgurl said...

hehe..practices make perfect ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...