Wednesday, August 10, 2011

:: wordless Wednesday #9 ::



Assalamualaikum wbt



p/s :: zaman matrik yang errrr...^^"




20 comments:

deeya said...

nie kes kena denda dok kat bawah bakul ke ?? atau tuan blog nie yg suke masuk bakul angkat sendiri ? kih3 !!

fieha said...

hehe..mcam mne boleh dok bawah bakul tu..nakal ye.. :)
mse kat kmpp ke?

CintaZulaikha said...

uish anak sapa yg kena dera tuh??? uihh...

SweetLikeWhat said...

kena raging ke tu..

nurani said...

kne induction ke...

LuqmanZulkifli said...

eh apa yang ada dalam tuh ? ayam ker? haha

*orang baru jugak disini ;)

Afiqa Dayana said...

hahaha, sembunyikan diri ke ? hehe

Afida Anuar said...

Eh..biar benar..orang ke kat dalam tu dik?

Terbang Bersamaku said...

awak duduk dlm bakul....? kene denda dgn senior ke nie....?huhuhu..

Fathiah Hamim said...

eh ada orang ek dalam tuh?

shameel Iskandar said...

samapai masuk dlm bakul. hahaha

Azham Vosovic said...

ok..nak komen pon rasa errr...bersalah hehehe

eqbalzack said...

salam, abg eq singgah time sahur ni. GA abg eq tu boleh buat apa je tapi tak nak vlog...video2 tak nak ok. hehehe

KimiCnoL said...

err..siapa tue? ;pp
disebalik rusuhan london?

L said...

ibadah sunat vs menda dilarang!!=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

Nur Saina (AntooUngu) said...

eh kcg soya, sy da follow awk..hihi ^^

http://antooungu.blogspot.com/

Syukri Kamaruddin said...

haha kacang2..jadi mangsa buli ke? kikikiki

iPai said...

ni soya ke ni .. ape kes ni

JIJI YU said...

ko maen nyorok2 ke

Cik Gee said...

memang rasa terkurung bile jadi student.. kui2.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...