Thursday, August 18, 2011

:: U.R.G.E.N.T !! sedikit bagi kita, besar bagi mereka ::


Assalamualaikum wbt

sila sebarkan ^^"

SEGERA: GPM kini sedang berusaha mengumpul bantuan kewangan untuk membantu meringankan beban umat Islam di Somalia yang sedang menjalani ibadah puasa tanpa bekalan makanan yang cukup dan kemarau yang dahsyat. Mohon sebarkan maklumat ini. Sumbangan tunai anda boleh disalurkan melalui akaun bank berikut:

BIMB : 14-023-01-002922-4

Maybank: 5642-2161-1602

Untuk pertanyaan, sila hubungi 03-6188 3230.


p/s :: Semalam kutipan yang diusahakan oleh sukarelawan GPM di bazaar Ramadhan Kelana Jaya berjaya mendapat RM370 dalam tempoh sejam. Usaha yang sama akan diteruskan pada hari ini di perkarangan Masjid Jamek KL.Hari ini akan diteruskan lagi untuk kutipan di sekitar kawasan Pasar Seni pada sebelah pagi dan bazaar Ramadhan di sebelah petang  


untuk maklumat terkini perkembangan sila tekan 



15 comments:

kapten kakak said...

aku tak mampu untuk itu . tp doa insyaALLAH tetap ade .

Mr AnOnymOUs said...

thanks 4 info:)

smoga Allah bsma mereka...

nurani said...

doa sentiasa bersama mereka..

Hanis MY said...

sama2 kita bantu dan doa...sedih sgt tengok kat tv jepun smaley wuwuwu

Afida Anuar said...

Menyumbanglah walaupun sedikit. Thanks dik for info ni:)

JIJI YU said...

semua mampu memberi

アヌムちゃん said...

moga ramai yang membantu :)

HEROICzero said...

*senyum*

syrupmasin said...

adoii..nk tolong keje pon blom lg..

padlie said...

sama2 membantu apa yg termampu..

muhamad hanif said...

insyaAllah,

aku cuba =)

CintaZulaikha said...

humm...moga mereka diberkati Allah

fadh leyanie said...

kasihan dengan mereka..

Terbang Bersamaku said...

kesiannya,sedih tengok...kt kat cnie bermewah2 bila berbuka puasa..mereka kat sana nak dpt makanan pun susah...

adan said...

semoga diberkati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...