Saturday, August 27, 2011

:: kepada A.H.M.A.D ini S.I.T.I ::




Assalamualaikum wbt.. 

‎"kepada Ahmad.Ini Siti.Disebabkan kau anak yatim,aku dengan kawan-kawan kumpul duit raya nak kumpulkan & bagi kat kau.selamat hari raya.minta maaf ye". 

Tulisan kad raya(lebih kurang) dari seorang budak DARJAH 3 kepada kawan sekelasnya.Bunyinya kasar,tapi keprihatinan dia sangat dihargai.


p/s :: Berbanding orang dewasa yang diberi amanah,tapi masih ambil harta anak yatim.
Pengajaran kepada kita semua.lebih-lebih kepada yang lebih dewasa.

thanks to : senpai Uzair for this message ^^"


ni mr.Lim & Mr.Oi..my coursemate..
gambar takda  kena mengena ngn entri ....^^" sila abaikan






17 comments:

Citarasa Rinduan said...

pandainya..
budak3 lebih mengertikan??

PS: bila awak tayang kawan berlainan bangsa.. kak teringat pula kat kawan2 yang serupa... dah kompang suruh beraya, hope mereka sudi singgah ke rumah kak..
dan utk kamu jua.. sudi2 singgah ke rumah sis

mocha~ said...

hehe..tertanya juga connection gambar dgn post :D

amna naziha said...

hehe.. ayat zaman budak2.. luca dah ^^

anitaare said...

yg penting ikhlas kan..

selamat hari raya

Azham Vosovic said...

ceh, ingatkan mamat doarang tu anak yatim... hehehehhe.....

hamzah ian said...

terharu

Novelgurl said...

wAalaikumussalam w.b.t

kecik2 lg dh prihtin bgus kn tp.. bila dh besr cam hampeh..lumrhnya lupa drtn..eh
ad kene mengene ke ?terlebih suda > <

"sedapnya soya+cincau ! selamat berpuasa n berbuka ^^

Afida Anuar said...

Terharunya, tak pernah pun buat dekat sahabat2 yang susah lagu tu..

abghani said...

hapi hri raya 2u

アヌム ちゃん said...

mmg x patut laa ambik harta anak yatim..

Izyan Masri said...

FUYOOH.AYAT BERKIAS2.BAGUSBAGUS. :D

gedek! said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Senyumsoya!

Michelle said...

The Seine with Guy Hure.
Who knew it was such a " tourist draw" besides Sean Penn and Alec Baldwin?
They had the pamphlets and the PR with Ron Hevener and Martin Roper.
And ANCOO- SMANCO- CODGER- SHARCO- SPASCO-
GICOUTH and COOSSE.
PETWOOD.
OSIRIS.
HYDRA.
Your " PALM BEACH" ...in KNEECOCKS.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.
maaf z/b dari gua

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

sifu im said...

selamat hari raya soya

SweetLikeWhat said...

nice sangat entri ni..budak-budak lebih jujur berbanding orang dewasa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...