Sunday, August 14, 2011

:: R.O.M.A.N.T.I.Knya mereka ::



Assalamualaikum wbt...

paling saya suka...
bila jalan2..
tengok orang lalu lalang..
terutama pacik macik..
warga emas..
sudah kawen
pacik pimpin tangan macik..
jari2 bertangkup kemas..
dari awal sampai akhir..
bagi saya..
romantik  ^^"






p/s : kat kelate susah nak nampak view "seromantik" itu.. kalau yang kapel muda blom kawen ramai...yang tu tak romantik ya adik2...pas kawen hingga tua pegang tangan itu baru romantika de amor....pahala pun dapat kan? ^^"





18 comments:

Mr AnOnymOUs said...

kat kelantan xnmpk tp kt perlis by jer..huhu yg xkwin lg rpt dr yg dh kwin..hmmm

abghani said...

jrg org melyu dh tua pegang tangan..klu org barat mmg byk

MerLe said...

pegang tgn kt umah je kot..hehe

Shafiq said...

Haah.. ske tgk pak cik dan mak cik jalan berdua pegang tgn.. :-)

Shukri Mohd Ali said...

hingga akhir hayat :)

re'a said...

mau rOmantik mcm diOrang??sila khwen n tue skrg...hehe

Afida Anuar said...

Ramai orang...awal2 kahwin pegang tangan lagi time berjalan2...dah dapat anak sorang... tangan entah ke mana dah.. hu hu..

delarocha said...

cinta abadi namanye tuu

laskar pelangi said...

alahai..romantisnyaaa

iPai said...

wah .. suweett gila .. tak penah nampak lagi .. hehhe

padlie said...

susah nak cari gitu...
tambah pulak kat Kelate..
Kecuali warga emas yg baru kawin..

Cik Atika said...

kat kelantan biasa tengok yg tua mrempit bawak bini ke masjid, tp jarang nampak yg muda buat camtu~

syafiqakarim said...

haha betul.nampak suwitt gitu bila
org tua buat mcm tu.
tak mcm kapel skng.haha
tp bila dah kawen tgn lepas ke mana

NMH said...

kat kelate selalu nampak awek dop atas motor terselak menyelak sume bila balak bawak motor laju..kea?hee

Puan Kutu said...

hehe sudah semestinya,tp selalunya klu yg tua bangsa lain kita tgok jalan pegang2.melayu ada juga,tp tak byk..mungkin sifat org melayu sendiri yang pemalu..:)

hamzah ian said...

chinese la ramai yg da kawen tp still romantik lg.. hehe

Firdaus said...

so kita kena cpt2 tua..kawin lps tu pgg tgn isteri..baru romantik..haha.. ;D

syuha said...

saya suka tengok pakcik makcik pimpin tangan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...