Thursday, August 18, 2011

:: H.A.P.P.Y go L.U.C.K.Y ::



Assalamualaikum wbt...

sampai sekarang orang panggil saya kanak2 happy go lucky...
walaupun umur dah mencecah 21 tahun dan 6 bulan lebih2...
heheheh...mungkin sebab saya suka senyum ^^"
actually muka tu mmg dah senyum..x senyum pun org nampak senyum..hik3~
kadang2 tu senyum tu kat luar ja.. kat dalam tu hanya tuhan ja yang tahu...

semoga setiap senyuman dari kita adalah sedekah yang mendapat pahala disisi Allah...
insyaALLAH..



macam garfield....waa...satu kenangan dari dia ^^"


jom hayati bacaan ni...doa time sujud antara dua sujud... semoga doa tu mampu buat kita tersenyum..jom sama2 hafal maksud dia nak?



Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)

Warhamni (sayangi aku)

Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)

Warfa’nii (Angkatlah darjatku)

Warzuqnii (Berilah aku rezeki)

Wahdinii (Berilah aku petunjuk)

Wa’Aafinii (Sihatkan aku)

Wa’fuannii (Maafkan aku)




11 comments:

deeya said...

sebabtu solat tak boley tinggal kan . sebab dalam solat bnyak doanye =)

blog-tips-kurus said...

thanks-nice sharing..

gafil tu cekci debab!! meh sini nak cubit beliau!!!

wa khairul onggon said...

Solat itu terapi doa dan kesihatan.. Bagus share info ni :)

dwaty said...

selalu baca tapi tak ingat maksudnya... thanx 4 sharing...

iPai said...

Hafal2 ... hafal maksud adalah salah satu cara khusyuk solat !!

comel ye garfield tuh .. garfield malaysia ni

kanak2 ek ? sebab suka senyum ek ?

kita suka senyum, tp orang kata kita tua cam ne ??

ILA HonEyBuNNy said...

ya....senyum xperlu kata2 apa2 kan...

tapi senyum itu memberi seribu makna..hanya kita ja yang tahu..

awek muda neh..ehheh

terima kasih doa2 tu...;_)

Mutiara Bernilai said...

salam

syg, same la kite,,
akak pun mmg muke jenis dah snyum,
kalu senyum dah namapak senyum lebar plak,, :)


last2 derang panggil akak minnie mouse,,haha~

nway thanx atas ingatan doa tu :)

abghani said...

senyum itu cantik

Shafiq said...

:-)

Afida Anuar said...

Senyum tu kan awet muda... selamat jadi kanak2 ribena!..kekeke..

PS: akak nak post entry pasal awet muda gak ni...hmm..tengok la:)

Adam Idris said...

perkataan bahasa arabnya ringkas, translate panjang maknanya, huhu
thanx sharing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...