Tuesday, August 23, 2011

:: Adik T.A.K.P.U.A.S.A ya...^^" ::

Assalamualaikum wbt...

"adik tak puasa ya...heheh"
kata saya sambil senyum sipu2...

"puasa separuh hari kak.."
kata kebanyakan diorg..^^"

tu la kerja saya...
sakat budak2 balik sekolah..
bdak2 darjah satu or dua..
tengahari ja mesti diorrg datang kedai..
beli eskem, air kotak & roti...
nasib baik tak makan depan saya...



p/s :: time saya budak2 dulu abah suruh puasa separuh hari..macam bdak2 tu jgak..^^!



16 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Budak-budak ni jujur kan!

CikGu Ma said...

masa cikgu tahun 1 mak x bagi puasa lagi..hehe

abghani said...

dulu masa kecik aku penah minum dlm bilik air masa mandi hahaha

diana said...

tak ingat dah sejak bila mula berpuasa..:p

cik hemo hemo said...

hehee. ingat mase dulu klu x puase x dapat baju raye, mak ugut mcm tu. wuwu

fieha said...

samele ms zaman kecik2 dulu..tghari dah berbuka..hehe

iPai said...

kalau gitu

'Owh dulu soya tak puasa eh??'

nakal owh soya ni, buli budak2 kecik yg inesen .. jangan ada yg rasa bersalah balik umah nanges2 kena buli dgn soya dah le .. heheh

Hanis MY said...

ms kecik2 mmg mcm tu hehe..comel!

Shafiq said...

Jujur betul budak2 nie...:-)

RasyidHamid said...

gua pon lupe bile gua stat pose..

SweetLikeWhat said...

heh..comel..teringat zaman hingusan dulu.. :)

Chachos Cheezy Wedges said...

sume dak kecik cmtu.. siap curi2 minom pon ader.. wakakaka!!

Afida Anuar said...

Ada jugak yang makan depan2.. bila dipandang malu2... alahaii comel..

shameel Iskandar said...

budak2 mmg begitu. tapi puasa separuh hari tu kira bagus dah utk mrk. yg malangnya umur dah tua bangka tapi tak juga puasa2.

Saiazuan said...

kecik2 kna ajar diorng brpuasa.. t da bsr tak tau malu lak mkn time orng puasa..

Terbang Bersamaku said...

sy pun kecik2 mcm tue jugak..huhuhu..tp mk tak bagi beli kat makanan kat kedai...nk mkn mkn kat umah jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...