Tuesday, June 14, 2011

:: kenapa saya suka rumah saya??? ::



Assalamualaikum wbt.. 
tadi curi masa sikit belek2 youtube tengok iklan lama2..
teringat satu iklan ni..jom kita pakat2 tengok!!



iklan ni banyak sgt mengimbau kenangan masa budak2 dulu...

kenapa saya suka rumah saya??
" sebab dia bestttttt"

sebab rumah saya ada kucing!! hehhe..yang ni jawapan saya dulu time muda belia..(^^!

p/s ::  rumahku SYURGAku kan? sama2 kita jadikan rumah kita sebagai syurga kita.. insyaALLAH..
okay..selamat malam semua sambil nyanyi lagu selamat malam by Faizal Tahir(^^~
wassalam..



14 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam dik............

kak pun suka sangat2 iklan tu..
sebab rumah saya bestttt... hehehe
(teringat gigi rongak)

delarocha said...

kenapa saya suka rumah saya...
sebab ada mak, ada ayah .. :-)

shahjiehan said...

xsbar nk blk kg ujung bulan ni!!! hahahahah

gedek! said...

Sebab jamban rumah uncle paling selesa!

Red said...

peh.. sweet nyeee... teringat masa form3 dulu ^^ iklan ni masa red fom 3 dulu ^^

*tiba tiba teringat madam latifah (yang garang giller ) ^^


thax ^^

aleen aiden said...

hahah.sebutan besssttt die 2 best!lame xtengok iklan neh.

JARI YANG TERBARAI said...

iklan2 dulu memang syiookkk... tapi gua lagi suka iklan yg jenis dalam akhbar lama2... ade sentimental value, nampak klasik dan retro

iPai said...

haha .. teringat balik ...

diana said...

lama tak tengok iklan ni..
seronok..:)

Afida Anuar said...

kenapa saya suka rumah saya? sebab di situ ada ketenangan...eh skemanya jawapan!..

sebab dia cool lah!heh!

KAMIHIDUP said...

bessssttttttttttt. :)

wa khairul onggon said...

Mmg nostalgia tul iklan ni.. Teringat zaman kecik2 nakal2 dulu hehe..

liyana said...

dah lame iklan tu kan tp tetap di hati..hehe

HEROICzero said...

iklan ni mcm, epic gila !

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...