Thursday, June 09, 2011

:: it's BIOmedical Science.. ::

Assalamualaikum wbt...

kebelakangan ni ramai yang tanya..
saya ni bakal doktor ke apa? hehehe..
sebenarnya saya bukanlah bakal doktor mahupun yang sama waktu dengannya..
saya hanya student BIOperubatan...
belajar macam doktor tapi x da clinical years..hehheh..

ok tengok ni..

heheheh.... ok..petang nanti saya sambung cerita ni..
nak bertolak ke hospital...

"bukan Doktor "
okay..

^^!



sekian Wassalam...

P/s : ya Allah berkatilah hariku dengan redhaMu..semoga segala yang aku lakukan mendapat keredhaan dan pahala dariMU ya Allah..
kuatkan hatiku supaya aku terus tabah menghabiskan latihan aku di sini.."
amin..



11 comments:

Afida Anuar said...

ni kira mcm sepupu doktor la ni... he he

Shila said...

eh..

kalo ada doktor muda2 yg single lagi,

kirim salam oke..

serius ni...

KAMIHIDUP said...

doktor.

Anonymous said...

ala. ko cakap ja ko dr. org percaya jer

senyumSOYA said...

Afida Anuar

spupu pun jauh la akak...heheh(^^!


missSenget

dr.muda2 susah nk tgur2.. dua2 belah mesti ada dr.perempuan..heheheh (^^!


KAMIHIDUP
aisshhhh....saya bdak makmal..(^^!


Aimi dan Pakcik Hashim
hehehe...xmou la... jd doktor kena berani!! yeah..
and say ni penakot!! yeah dua kali..^^~

Anonymous said...

dokter soya.

uncle gedek said...

kalau bukan dokto , hapa?

bidan?

iPai said...

biomedic buat ape ek ?

anismelon said...

hehehe..anis pon bkn doc haiwan..tp org salu panggil doc..haish..mcm pe je..xsesuai..

dill said...

oh. kakak senior saye dulu amik biotek. same tak?

dill.

bersama kak Es said...

jawap je sepupu sepipi ngan doktor..

hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...