Tuesday, May 17, 2011

:: simpan ia untuk suatu masa ::






Simpan








ia








untuk











suatu 










MASA













untuk buat ini..... 
















guna benda comel ini....















dan



memiliki kedai macam ni...









::   SUATU HARI NANTI  (^^!   ::







12 comments:

iz said...

wa,besaq impian tuh..hurm..insyaalah..jika diusahakan..hehe

new update>>

http://cintailmu89.blogspot.com/2011/05/cintaluahkan-atau-pendamkan.html

Eyrique Ettiqazz said...

urmmm,yummy.10 thn lagi utk EE.hikhikh..hrp impian ni jadi kenyataan..

RaraTan said...

wuaaa,, AMIN! moga2 impian tercapai ye. tapi usaha tu mesti ade jugak kay? ngeeehee :D

bersama kak Es said...

huaaaa...sokong!!!

moga jadi kenyataan
Kak Es nak pi potong riben, jangan lupe jemput tau :)

Afida Anuar said...

Aminn...moga2 jadi nyata!...

make sure akak dapat coffe free eh;)...sampai bila2..eceh.

gedek! said...

Soya dan Kopi...?

Macam tak kontek je...?

(Kata orang, orang yg minom soya ni kulit dia puteh, eh...?)

Hai...!

Fakhrul1409 said...

haih..silap sikit je pun td tu..sumber tu dh nyatakn ianya perkongsian..lpe nk taruk ssmber link dia jer..xcye eh? sila pergi tgk skg..

cik hemo hemo said...

maiii secawan. heheh~


meh la minum air milo. sedaaak ape. ekeke~

storyfromme said...

nak buka cafe ke?good luck ye :)

KAMIHIDUP said...

amin. :)

Bigdaddyz said...

mesti ada mimpi baru ada kekuatan utk kearah itu...

Mutiara Bernilai said...

wah,,

ok, nanti akak nak jd customer kamu neh!

:)

semoga dpermudahkan urusan kamu dik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...