Wednesday, May 11, 2011

:: bila berkawan ::




ingat pesan emak..
bila berkawan..
jangan sombong diri..
jangan bangga diri..
jangan menyendiri..

ingat pesan emak..
bila berkawan..
jaga hati..
jaga iman..
jaga pekerti..

andai kawan itu mampu membantu..
terima dengan seadanya..
andai kawan perlu dibantu..
bantu dengan sedaya upaya..



heheheh... hari ni x putus2 dapat kawan baru.. alhamdulillah.. sedikit sebanyak dapat bagi semangat kat diri yang x suka duduk kat lab ni..hehehhe
ada kawan dari ptpl, USM, UKM, UIAM,IMR, UITM.. macam-macam lah..
saya jenis susah nak ingat nama..
rupa tu insyaallah masok dalam ingatan...
buat diorang yang slalu tegur saya kat lab histopatho tu terima kasih daun keladi..
rasanya dah dapat kawan kamceng.. 
nama TAN..
dia ajar saya kira-kira  matematik  (^^!

dapat kawan ngn abang2 ngn kakak2 MLT yang baik2 dan peramah.. heheheh..
dapat gelaran baru "SYURGA" dari diorang..

Dr.F plak panggil saya "BUDAK"
 selalu lepak dengan dia..
alamak..dr.F da kawen..heheh..x bley kaco dah..
sambil2 dia ajar buat grossing tadi dia promote suruh beli minyak zaitun..
kelakar..saya gelak..
pastu dia cakap
dia nak bagi ubat kat saya..
biar berhenti senyum..
hahahah.. 
malu sipu2..
saya suka senyum
tapi
x banyak cakap ngn org yang x dikenali..
kalau dah kenal x berenti cakap..

hehheeheh..sekian wassalam..




14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

jadikan dirimu peramah
(:

farah wahedda said...

seronok kan ble dpt kawan baru ^^

akmal said...

wahhh, seronok nya...berkawan biar beribu..:)

Afida Anuar said...

MEsti ramai 'semut' nak dekat, pasai senyum tu manis sangat..heh!

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

sukanya dapat kawan yg jenis peramah dan murah dgn senyuman ni..sy jenis yg lambat sikit..hahaha

{mamdiana}

cik hemo hemo said...

best nyeeee dapat kawan baruuu. tak sabar cik hemo nak jumpe kawan baruu ! teheee~

Red said...

syurga.?? awat yek.?

senyumSOYA said...

Anisa Hang Tuah
nis.. kena belajar effective communication ni.. x pndy bercakap dgn org2 dewasa..(^^!

senyumSOYA said...

akmal
berchenta biar satu.. oppss!!

senyumSOYA said...

farah wahedda
suka!! lebih2 lagi kalau yang memahami..hehheh

senyumSOYA said...

[p@kcikLie] : [ mamaDiana]
peramah tu x la sgt.. tapi senyum tu insyaallah pemurah.. siap nak kena gam lagi..hehheh

senyumSOYA said...

Afida Anuar
kak fida.. kalau semut gatal better bawak ridsect.. heheheh

senyumSOYA said...

Red

hihihi.. ada kaitan dgn nama..hik3~

senyumSOYA said...

cik hemo hemo
yeah!! KMPP kn? kawan pilih elok2..
jgn nakal2 ya.. (^^! t akak cubit pipi tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...