Friday, July 29, 2011

:: yeay!!! P.U.A.S.A ::

Assalamualaikum wbt..
puasa dah nak dekat..x sabar nak tunggu Ramadhan..bulan yang penuh barakah...
tak salah bermimpi untuk menjadi yang terbaik kn....usaha..usaha....itu yang penting ..jangan mudah putus asa.. jangan mudah bersedih..kuatkan semangat menghadapi hari2 yang baru..jadikan ramadhan platform untuk berubah...terima setiap sesuatu sebagai pengajaran hidup untuk memperbaiki diri..belajar memberi ..belajar menerima.. Allah melihat hambaNYA yang sabar dan berusaha ^^!




lagu kegemaran saya bila mula berpuasa ^^!


" ya ALLAH, kau ampunilah dosa hambaMU ini yang mudah lalai dan leka dengan dunia..kau berikan aku kekuatan untuk terus melangkah, jangan kau pesongkan hatiku dari agamaMU ya Allah..aku bermohon ya Allah..jadikan ramadhan kali ini ramadhan yang mampu membawa ku ke arah kebaikan, mengubah diriku mendekatiMU ya Allah..kau kurniakanlah limpah dan rahmatmu keatas keluarga dan rakan-rakanku ya Allah kerana aku amat menyayangi mereka ya Allah..kau tetapkan hati-hati ini dengan cintaMu ya Allah, sesungguhnya aku insan yang lemah dan engkau maha Mengetahui lagi Maha Pengampun"


p/s : salam Ramadhan buat semua.. semoga Ramadhan dapat memberi 1001 pengalaman dalam mendidik jiwa menjadi insan yang lebih baik..insyaALLAH~





17 comments:

Anisa Hang Tuah said...

salam ramadhan.
jgn ponteng puase

:P

amna said...

amin :')
salam ramadhan..

azwa amani said...

betul tuu... berusaha untuk menjadi lebh baik...selamat berpuasa

Afida Anuar said...

InsyaAllah...selamat berpuasa dik... jangan tinggal2 tau;)

iPai said...

selamat meyambut ramadhan soya .. hamboi .. rajin dia jalan2 malam ni ye ..

Azzah said...

selamat menyambut ramadhan...sama-sama kita anggap ini mungkin ramadhan kita terakhir

Miz Novexx said...

selamat berpuasa soya, jangan tinggal pose tau ;)

gedek! said...

macam mana niat puasa, eh?

lupa sudah....

lalala

Myra Arshad (: said...

selamattt berpuasa !! hehe

tetiba rasa tak sabar plak nk raya. haisshh T__T

Miscellaneous Smiles said...

selamat berpuasa=D

fieha said...

salam ramadhan jan..semoga puasa kali ni lebih bermakna..Insya Allah :)

Cik Sara said...

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Azham Vosovic said...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak..

Mutiara Bernilai said...

suka lagu tu!

salam ramadhan jugak dik,,

jum aminkan doa tu :)

Kapten Atok said...

selamat menyambut ramadhan

SYAFIQAHSALEH said...

selamat menyambut bulan ramadhan :)

senyumSOYA said...

terima kasih semua.. semoga ramadhan kita lebih baik dari tahun2 yang lalau..insyaALLAH~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...