Wednesday, February 09, 2011

Nanti kita dewasa....

SALAM... minggu yang penat.. ada macam-macam paper .. dari undang-undang smpy la ke biostatistik..semua menuntut masa yang ada... arini luang masa sikit kat blog, kalau-kalau dah berhabuk...(^^_ 

sambil2 jawab paper tadi teringat time skolah rendah dulu...kelakar, konon2 nak jadi saintis.. naik skolah menengah tukar lagy... nak amik chemical engineering tp x berpeluang... jadi buat masa sekarang syukur dengan apa yang dihadapan mata... terharu bila tengok entri abg eq minggu ni tentang UPM.. syukur alhamdulillah... boleh jadi pembakar semangat nak teruskan pengajian..heheheh.. sambil2 tu otak duk ligat wat karya cikai cam kat bawah ni...hehehe...


nanti kita dewasa...
kita nak jadi doktor
kita nak jadi cikgu
kita nak jadi polis..
macam-macam kita nak jadi..

itu cita-cita kita...
nanti kita dewasa...

sekarang...
kita renung balik..
kita kumpul balik..
kita imbas...
kita fikir...

antara kita, cita-cita dan masa hadapan..


2 comments:

eqbalzack said...

semuanya perlu seiring...dunia dan akhirat, baru berkat apa yg di cita2 kan. insyaAllah...

janna said...

yup...insyaALLAH... mgkin apa yang sya suka tu x elok untuk sya.... kena usaha, jgn mudah putus asa lam mencari berkat.. =^^=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...