Thursday, February 24, 2011

contest KUCING paling COMEL



ada apa dengan contest ni?? heheheh..mestilah sekumpulan peminat n penggila meow yang akan join!!! aku pun x terkecuali sebab bagi aku meow adalah tempat untuk aku tersenyum saat aku kesedihan...dapat garu2 belakang diorang pun dah bagi seribu satu rasa tenang time ak tensen..(^^_






ni gambar meow2 ak yang cumei2.. hehehe.. dari kiri : fateen, kassem & bullat ( mak kassem & fateen)
nak dijadikan cerita...fateen ni hitam warna dia..& time lahir tu dia kecik ja berbanding si kassem tu.. tapi aktif cam apa ntah..seb bek idop.. sekarang ni fateen da bunting.. asanya da dekat 4 minggu, cumei gila sebab badan dia kecik tapi da bunting~ hheheheh...







 gambar ni plak tentang si kassem yang hansem.. heheheh.. dia ni jenis prasan sket n suka kat kamera...pantang ja nampak kamera mesti nak posing la..hehehe.. si kassem jantan penakot.. penah skali tu ada meow jiran datang rumah.... dia lari n cakar2 pintu rumah kitorg mintak nak nyorok lam umah..klaka gila tengok muka dia time tu..heheheh...


kepada 3 orang ni yang juga bdak suka meow~ ak nak tag korang ek..



3 comments:

apisv2 said...

timeksh sbb join contest nie;D
goodluck;)

kurojishi Rio said...

apsal kassem??si putih mane??shiroOOoO shiroOoo0o0~~

janna said...

apisv2
welcome.. hehehe.. minat meow2 gak! heheh

shinchan
kassem tu nma cumei kot..heheheh..
shiro hg punya la~ hik3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...