Friday, September 16, 2011

:: A.L.H.A.M.D.U.L.I.L.L.A.H dah makin ok ^^"::

Assalamualaikum wbt...

dah beberapa hari tak jenguk blog kachang ni..maaf kalau tak sempat nak balas kunjungan rakan2.. masa pun makin terhad nak mengadap blog2 lain semester ni.. insyaallah, ada masa saya balas kunjungan anda2...

alhamdulillah..hari ni dah rasa ok sket...dah bley stop makan ubat yang tak patot.. errr...merdeka!!maaf ubat....kena tinggalkan anda sebab anda pahit sangat..^^" lepas rasa sihat sket ni saya nak ucap terima kasih banyak2 kat Abg Delivery sebab datang hantar ubat & macam2 makanan, kat Kakak yang prihatin kat adik dia, kat roomate2 yang sanggup menahan telinga mendengar saya mengeluh yang macam2 & menjaga kebajikan saya sepanjang saya tak pergi kelas, kat coursemate2 yang datang melawat time saya sakit...terima kasih ^^! terharu..nasib baik saya tak nanges..hehehhe.. papepun..syukur sebab tak teruk sgt demam..abg delivery cakap mungkin sebab jerebu, sebab tu demam & batok2. abg delivery x bagi main meow sgt time demam2 & batok2 ni...errr... T.T..  entri pendek sebab kena radiasi.. dah mutate dah sket diri ini....pasal ni saya cerita lain kali sebab saya dapat main2 dengan radioactive materials sem ni..~^^~  heheheh
lastly..ingat lima sebelum lima..."masa sihat sebelum sakit" hargai kesihatan anda..jaga diri elok2 ya...



p/s :When you love someone, you will take care of him/her. But when you love Allah, He will take care of you
.
عندما تحب شخصا ما، فإنك حتما سوف ترعاهولكن عندما تحب الله، فإنه هو من سيرعاك




11 comments:

fieha said...

alhamdulillah..jg kesihatan baik2 ye jan :)

Unknown said...

ala, x bestnya sakit pada minggu pertama persekolahan hehehe....

semoga cepat sembuh!

Hanis MY said...

Siyenyolah memey tok best key bilo tok sihat ni. Makey ubat sapa habis pahtu jg kesihatey molek deh...odaijini...

Afida Anuar said...

ooh...get well soon dear...

kura said...

baik. igt 5 sebelum 5. baiklah.. heheh

uncle gedek said...

main radioactive?

hahti hati... nantu mutant

Kuasai Minda said...

Jaga diri ye...

Unknown said...

semoga awak sihat selalu

Shukri Mohd Ali said...

get well soon :)

dill said...

cepat2 sembuh!

dill.

Cik Puan Kocik said...

Alhamdulillah....take care yup!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...