Saturday, June 29, 2013

:: tempat isi minyak ::

"assalamualaikum sis.. maaf mengganggu " tanya sorang bro kat saya kat kaunter bayaran minyak di Shell

" err.. waalaikum salam...ada apa ek? tanya saya balik sambil duk seluk kocek jeans nak kluarkan duit..

" sis bawak keta viva kan? macam mana ek nak bukak tempat minyak tu? saya bawak keta kawan .. x tahu nak tekan kat mana kasi bukak tempat tu.. "

" ooo... tekan yang kat tengah tu ja.. " jawab saya hampir tergelak..

" owh.. yang tu ke? saya ingatkan tu untuk bonet.." kata bro tu lagi..

" tarik utk bonet tekan utk tempat minyak tu.. " jawab den..

"terima kasih sis..maaf kacau.." katanya sambil angkat tangan buat signal nak p kat  keta dia..

" sama2.. " jawab den..

kalau den la kan.. den usaha gak la macam mana nak bukak tempat minyak tu.. sbb bagi den, p tnya orang utk benda tu macam errrr... segan ja.. pelik pun ada sebab x tau.. heheheh ^^"

2 comments:

the malay male said...

malu bertanya sesat jalan :-)

akmal said...

dia dah penat dok usha xjumpa gak tu nekad g tanya je. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...