Thursday, February 09, 2012

:: Mengingati yang B.A.I.K ::

Pada senja itu,
dalam melanggar kenangan,
saya mencuba,
dan hingga kini,
saya masih mencuba
bagi mengingati yang baik-baik sahaja
berkenaan sesiapa yang saya kenal,
kerana hanya itu
yang menbuatkan orang mengingati
yang baik-baik sahaja berkenaan kita

p/s :: [ Hidup penuh Cinta ]

19 comments:

Schubert Serenade said...

betul...baik dibalas baik..:D

dyabunga said...

bagus..ingt yg baik2 je..

IMANSHAH said...

saya juga nak ingat yang baik2 aja

fieha said...

think positive..inysaallah semua akan jadi baik.. :)

KAMIHIDUP said...

Tepat sekali. :-)

.........cP~ said...

Ingat yang baik-baik aje ye...Hmm..

CintaZulaikha said...

hati akan tenang bila kita ingat yg baik2..setuju sgt.

O CIKTEDDY said...

tp terkadang yg buruk itu mencelah =)

アヌムちゃん said...

nice!

cik najiha said...

yea btol3. just egt yg baik2 jea. think positif ;)

miranadia said...

ingat yang baik2....
yg baik dijadikan tauladan

Hanis MY said...

betul tu stuju sgt...sihat ko dik?

Azham Vosovic said...

Hehe, jgn risau la akak...mesti hasilnya terbaik juga.... nanti akak email la sy azhamvosovic@gmail.com kalau nak belajar English heheh

Puan Kutu said...

what u give u get back.kebaikan dibalas kebaikan,klu bukan dr manusia,dr Allah.Insyaallah..

Mutiara Bernilai said...

akak suka yang ini.

sangat2.

menginat yang baik bagi org lain mengingat yang baik juga tentang kita

iPai said...

eh macam tuh ek .. 1st time dgr

apa kabar soya .. lama tak dgr cite .. bila nak kerja ni

Terbang Bersamaku said...

think positive selalu...nice entry..=)

Jue said...

trus terang ckp aku take time utk bfikir baik psl org. tp tu dulu. waktu aku msh hingusan. skrg aku org baru =)

Hanie Dew said...

aku kadang lebih suke berfikiran baik dengan semua orang.tp aku sedar itu amat bahaya untuk dunia sekarang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...