Wednesday, June 26, 2013

:: tension - masak? ::

Assalamualaikum..

heheheh.. sejak sbulan dua kebelakangan ni saya sangat suka masak..
sedap tak sedap tu lain kira la ya.. =P
yang saya perasan.. ble saya tension ke ada masalah emosi ke mesti saya masuk dapur.. masak,
housemate balik dari keja bley sama2 makan.. =")

lega gak bile diorng bley makan mkanan yang saya masak.. hehhe
walaupun saya yang masak tapi saya tak berapa nak makan..
saya suka tengok org abeskan apa yang saya masak.
kurang masalah emosi.
senyum.
ntah..
hahahhaha..
pape pun den tengah belajar memasak ala2 jamie oliver.. kih3
mungkin disebabkan saya sudah mnunjukkan simptom2 x bley makan makanan kat kedai,
jadi pilihan saya adalah makan makanan yang dimasak sendiri.


actually x amik masa pun =P
buat yang simple2..
mee goreng, bihun sup, nasi + sambal tempe, sup sayur, ikan goreng smbal, sup cmpur, tomyam.
seyesly, x amik masa pun.. sedap tak sedap tu lain kira ya.. asalkan bley ditelan dan tak sakit perot keesokannya tu bagus la.. hehheheh
keep the ingredient fresh adalah yang paling penting.

p/s: memasak bley release tension? saya rasa ya =")

3 comments:

cinta said...

saya setuju!

uncle gedek said...

kalau jamie oliver tu main campak2 je kan?

senyumSOYA said...

cinta ~ kan ^^

uncle gedek~ style kan main campak2 jadi sedap! hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...